کد خبر 270780
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

رئیس جمهور در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب:

اگر وحدت داشته باشیم، به بیگانگان اجازه نمی دهیم هر کاری خواستند بکنند

اگر وحدت داشته باشیم، به بیگانگان اجازه نمی دهیم هر کاری خواستند بکنند

رئیس جمهور گفت: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ مسعود پزشکیان صبح شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ همزمان‌ با خجسته‌ سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام‌ جعفر صادق(ع)  در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما اگر با هم وحدت داشته و گذشته از اختلاف نظرها در مقابل دشمنان ید واحد شویم هم جامعه و کشور خودمان را می توانیم آباد و آزاد کنیم و هم کشورهای مسلمان می‌توانند در سرزمینی که زندگی می‌کنیم با عزت با یکدیگر رابطه داشته باشند. اقتصاد و فرهنگ‌نشان را حفظ  کنند و اجازه ندهند بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

وی با اشاره به سیره نبوی در ایجاد اتحاد و اخوت بین مسلمانان، راه جلوگیری از تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برادری و ید واحده شدن مسلمانان دانست و گفت: اگر مسلمانان متحد و ید واحده بودند، رژیم صهیونیستی به خود جرأت جنایات کنونی و کشتار زنان و کودکان را نمی‌داد.

رئیس‌جمهور دوران دفاع مقدس را نمونه‌ای بارز از تاثیرگذاری وحدت و انسجام دانست و خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس، ملت ایران با وحدت درونی خود در مقابل دشمن متجاوز بعثی که همه قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند، ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور تصرف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha